ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

23 Kasım 2010

kendi kendine konuşmaktır aşk!

Cezmi Ersöz'ün yazdığı Kürşat Alnıaçık'ın oynadığı, bir adamın hayatından geçen tüm kadınlarla olan içsel yüzleşmesini anlattığını düşündüğüm bu oyunu bugün izledim ben. Tek kişilik bir oyun olmasına rağmen gerek dekor gerekse ışık tasarımıyla görselliğin de gerçekten göz doldurduğunu söyleyebilirim. Kürşat Alnıaçık'ı ilk defa izledim etkileyici sesinin yanında davranışları modern dansla birleştirmesi epey ilgi çekiciydi. Yaşantıları görselleştirmek insanın düşüncelerini somutlaştırmasında çok etkiliymiş oyunu izlerken bunu farkettim. Kesinlikle izlenmesi, üstünde düşünülmesi gereken mükemmel bir eser. Her ne kadar Cezmi Ersöz'ün romantikliğinin tadını pek alamasam da bunun oyunu daha ilgi çekici kıldığını düşünüyorum. Ayrıca müziklerin de Vedat Sakman'a ait olması pek şuh olmuş doğrusu=) Keyifle izlenir üstünde tartışılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder