ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

10 Şubat 2011

diyemedim



                                    
"belki bir gün" demeden yapamıyorum. belki yıllar sonra bir mucize olur ve karşılaşırız aynı şartlarda aynı duygularla... inanıyorum işte ya da istiyorum. zaten insan gerçek olmasını istediği şeye inanmaz mı? 
aylar geçsin. arada haber alıyım varlığını hissediyim.
yıllar sonra her şey daha güzel olsun. özgür olalım. istediğimizi yapalım. özgür olabileceğim insan sensin biliyorum. asla bağlamak istemeyeceğim insan. saygı duyduğum,sevdiğim,mutlu olduğum değil benim istediğim biliyorum. aile sevgisine dönüşmüş sevgi değil, yıllar sonra da yanımda görmek isteyeceğim mantık sevgisi değil. sadece yanında her şeyi yapabileceğim bi sevgi sana beslediğim. ve istediğim seninle bir ömür değil sadece seninle mutlu ve özgür anılar. doymak istiyorum sana. sonumuz ikimizin istediği an olacak biliyorum. çünkü sen hep zamanı tutturursun. hayatıma ne kadar insan girerse girsin, hayatına ne kadar insan girerse girsin; hepsinin yeri belli ama ben yer istemiyorum. bahsettiğim sadece bi zaman dilimi. doğru insan olmakta değil. sen istediğim insansın. her şeyini bildiğimi,tanıdığımı hissettiğim,sansürsüz sevdiğim ve ne yaşıyor olursa olsun bana baktığı zaman gördüklerime inandığım insansın.
ideal tip olmanı istemiyorum sadece hayatımda hep var olmasını istediğim insanlardan olmanı istiyorum. ve evet bunu senden istiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder