ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

13 Mart 2011

olmasaydım

13 mart 1991 çarşamba saat 14:30. doğdum. şimdi 10 ay öncesine dönelim varlığımdan bi haber dünya yokluğumda nasıldı? farz edelim ki doğmadım denk gelemedi beni birleştiren öğeler. annem ve babamın ya başka çocuğu oldu ya da hiç olmadı. oyun oynadığım arkadaşlarım başkalarını buldular ya da yalnız oynadılar. kuzenlerim başka bir bebek sevdi başka bebekleri gezdirdi ya da gezdirmedi. annem çocuğu olmadığı için çalışmaya başlamadı ev hanımı oldu ya da olmadı. ortaokulda namaz kılmayı öğrenemediğim için din kültürü hocası bana kızmadı. 4 yıl sevdiğim insan benim kadar sevmedi kimseyi ya da daha çok sevdi. lisede siyasi olarak bi şeylerle uğraşıyor diye baskı görmedi bi kız hocalarından ya da daha çok gördü başkası. beslediğim kediler aç kaldı ya da başka yerlere gittiler. öldürdüğüm canlılar belki hala yaşıyor ya da daha geç ölmüşlerdi. ev arkadaşlarım yurtta kalıyorlardı belki ya da başkasını bulmuşlardı. en sevdiğim kendine daha iyi bir arkadaş bulmuş ya da tamamen yalnız kalmıştı.yine depremler olmuş sular taşmış gökyüzü yırtılmıştı. ben yoktum ama onlar vardı ve hiç düşünmemişlerdi var olabilme ihtimalimi. 
şimdi ben varım ve onlar beni düşünüyor. iyi ki yaşıyorum. iyi ki var ettin beni anne, baba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder