ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

30 Ocak 2011

bana bir hal geldi!

hayır uçmadım. sakinim. sadece okulum 1 ay 1 hafta kadar yarıyıl tatile girdi ve ben daha ikinci haftasında "öf pöf"lenmeye başladım. e bütün gün evde oturup her ne kadar kitap okuduğumu iddia etsem de arada -kazara-  derya baykal olsun çeşitli yemekli programlar olsun gözüme batıyor. bugün annemle biraz yürüyelim dedik e yürüyüşün sonu belli; market. onu al şuna bak derken paket içinde minettos diye bir markanın kokteyl çıtırı diye bir şey gördüm. hemen ampül yandı kafamda annem söndüremeden aldım onu bir de dr.oetker'in dolgu kremasını aldım hop hemen eve. veeee işteee ta ta ta taaaam. sonunda ortaya bu çıktı 5 dk bile sürmedi tabi ki ama ben kendimi eğlendirdim. hafif bunalıma bağlamamın sebebi de olabilir ama ebeveynlerim çok mutlu.


bu ilk hali çıtırların altına muz parçası koymuş ve dolgu kremayı doldurmuşken çektim. aslında çıtırları boşken de çekebilirdim ama burda da nasıl bi şey olduğu anlaşılıyor sanırım zaten tarif vermek filan gibi de bir derdim yoktu. sadece ben bugün bunu yaptım heyecanlı heyecanlı da paylaşmak istedim.


sonraaa üstüne birer tane nar koydum. yerken zorluk çıkar mı dedim ama görüntüsü hoşuma gitti. onlara daha çok süs diyebiliriz.


evet son hali. biliyorum son görüntüsü biraz facia ama napabilirim ki ben bir "çikolatasever"im ve çikolata sosu sıkmadan duramazdım. e beceriksizliğimi ve malzeme sıkıntımı da düşünürsek bildiğiniz çikolata sosunu narın yanına kestiğim muzların üstüne sıktım ve böyle şekilsiz akışkan bi görüntü oluşturdu. ama inanın tadı çooook güzel oldu. valla bak=) 
neyse ben mutlu oldum efenim yiyenler de memnun sanırım. paylaştım da ohh. daha ne olsun. afiyet olsun=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder