ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

03 Ocak 2011

dızzzt dızzzt

ilkokula giderken en iyi arkadaşımla aynı sitede oturuyor ve aynı okula gidiyorduk. hatta aynı okula gittiğimiz için de aynı servisle gidip geliyorduk. servis dediğime bakmayın yine aynı sitede oturan nadir amca biz 5-6 kişiyi kendi arabasıyla götürüp getiriyordu. doğan görünümlü şahinden bozma kartalımsı ya da öyle bir şeyle sıkışa sıkışa üst üste çok eğleniyorduk. her neyse konudan sapmayalım. biz bu en iyi arkadaşla kendimize telsiz aldık o zamanlar cep telefonumuz falan yok aklımızca böyle anlaşacağız çünkü çapraz evlerde oturuyoruz çok yakınız falan. ilk gün çok eğlendik saçma sapan ne yapıyorsak söyledik birbirimize normalde okuldan gelip yemek yiyip kendimizi sokağa atmamıza rağmen o gün sırf telsiz var diye evlerimizde oturduk saçmalığa bakın. bir de ailemize söylemiyoruz gizli almışız söylesek ne olacaksa... maksat heyecan olsun. geceleri de biz sitenin çocukları hep birlikte parka çıkar "kartal" oynardık. o gece de çıktık tabii telsizleri evde bıraktık çünkü koşmalı bir şey bu kartal koşarken telsizi düşürürüz falan hiiii allah korusun. tü tü tü. neyse oyna oyna oyna oyna... saatler gece yarısını gösterince bizimkiler balkondan bakar ki ben de anlarım geç olduğunu koşarak giderim. herkesin annesi eve çağırıyor bizimkilerden ses yok. gittim eve kimse yok. içim bi sıkıldı dudaklarım büzüldü kesin bensiz bi yere gittiler dedim çok sinirlendim. sonra koşarak en iyi arkadaş bizim kapıya geldi annenler bizde dedi. haydaa... tanışmıyorlar ki niye gitmişler oraya ben bir şey yapmadım diyorum içimden de. en iyi arkadaşlara vardığımızda ne göreyim bizim telsizler ellerinde. meğer en iyi arkadaşın annesi telsizini bulmuş kurcalarken açmış konuşmuş bizimkiler de ne bu ses diye odama gidince benim zulamın olduğu yeri görmüşler tabii. bir süre telsizle konuşup eğlenmişler. koskoca insanlar yahu. sonra da tanışmaya karar vermişler. halbuki biz gizli görüşmeyi seviyorduk. iş böyle resmiyete binince bir ara soğuduk birbirimizden her akşam ya onlar bizde ya biz onlarda filan zor oldu tabi ama atlattık. ha şimdi görüşmüyoruz orası ayrı... 
bu da böyle gereksiz bir anımdı polislerin elinde telsiz görünce aklıma geldi. umarım anneleri görmez o zaman bir eğlencesi kalmıyor çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder