ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

26 Ocak 2011

heyy miss!



o benim için anane şekeri. sanıyorum ki gözlerimi açtığım yıldan beri bayram vazgeçilmezi kent'in miss bonbon'u benim hayatımda. yanına ne gelirse gelsin ananemin evinin demirbaşlarından oldu hep. sonra bayramları da aştı artık her misafire ikram edilmeye başlandı. bizim ailede herkes için ayrı bir yeri vardır. çocukken şekerdi çikolataydı ayırt etmeden yerken şimdilerde şekerle arama mesafe koydum zirve çikolatanın ama fark ettim ki ananemin sütlü bonbonunun yerini hiçbir şey tutamaz. bitter severim şeker pek sevmem ama yine de sütlü bonbon bambaşka! onun o açık kahvesi sert olmasına rağmen biraz sıcakta kalıp sonra soğukta kalınca yumuşayan bir katman oluşturması sonra o katmanı dişlerinizle sıyırınca içinin hala sert olduğunu görmek ve en güzeli kırmadan yemek! artık bu konuda ananemden sonra en milliyetçi benim ona göre! Yaşasın sütlü bonbon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder