ay ken yu ken vat ken yu du

çiek böcek kelebeeek

27 Ocak 2011

un dos tres!




evet ricky martin! hayatıma ne zaman girdi çıktı tam tarihi hatırlamıyorum ama hepimizin bildiği gibi 90lı yıllardı. ben "maria" yı ne zaman duysam koltukta zıplayarak söylemeye başladığımı hala hatırlıyorum (düşün yaşımı). ne güzel günlerdi ahh ahh. bi de tabi ki livin la vida loca! sözlerini elbette uydurduğum iki şarkıyı da hala gülümseyerek hatırlarım. biraz önce çekmeceleri bi şey bulur da hatıralara dalarım diye karıştırırken vitrinin çekmecesinde bi köşeye atılmış buldum bunu (annem temizdir düzenlidir ama kullanmadığı şeyleri çekmeceye doldurur ve onlara bakmaya bakmaya karışır orası, benim gibi yani). çok sevindim anılarım canlandı. almanya'dan gelmiş eski bir radyomuz var bizim taa babannemin gelin olduğu zaman çeyizinden çıkan babam evlenince ona verdiği hala da çalışan radyomuz bizim. ben ilkokula giderken kuzenim öss'ye hazırlanırken bizde kalırdı.(onun hikayesi uzun) yabancı dile de çok meraklıydı ve tabi ki yaş itibariyle ricky martin'e hayrandı. o yüzden ne zaman ricky martin çıksa televizyon veya radyoda deli gibi bağırıp evde koşarak söylerdik. şimdi ne yazık ki radyomuzun kaset kısmı çalışmıyor. walkman'im de vardı bi zamanlar ama bilirsiniz işte bozulunca teknolojiye yenik düştü. kısacası anılar işte. öyle. kasetlerin iki yüzü vardı mesela ön yüzü bitince çıkarıp arkasını takardık. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder